Band of the Blackhand Forum Index

Band of the Blackhand
World of warcraft Guild forum

Band of the blackhand

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Disney Park Eksklusiv Pandora Charms Fall 2015 Preview Is He

Post new topic   Reply to topic    Band of the Blackhand Forum Index -> PvP
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Phillip
Peon

PostPosted: Tue Jan 23, 2018 7:47 am    Post subject: Disney Park Eksklusiv Pandora Charms Fall 2015 Preview Is He Reply with quote

Jeg er super stoked om sneak preview af Disney Parks Exclusive Charms! Jeg vil forord hele denne artikel med, at disse billeder er fra Pandora's pandora smykker Angels Facebook Page og Mora Pandora. Hvis du er en Pandora elsker generelt og ikke kun Disney Pandora, anbefaler jeg stærkt at tjekke dem ud, da de begge dækker Pandoras samlinger langt mere dybtgående end jeg gør. for alt, der ikke er relateret til Disney. Lad os nu se på de nyeste Disney Park eksklusive charme, der kommer vores vej i efteråret!

pandora outlet danmark Der er i alt 11 nye charme, hvoraf jeg kun dækkede sidste uge ... Disneyland 60 års charme. Med dette i tankerne vil det være nemt at se, at de fleste af disse eksklusive charme i parken falder sammen med særlige begivenheder, der finder sted på Disney Parks. 2016 charmen er endda afsløret !! Lad os tage et hurtigt kig på hver charme.

Nu, for de ting, du skal huske. Disse er de eksklusive Pandora-charmer fra Park, så de vil være tilgængelige på Disney Parks og IKKE hos Pandora-butikkerne landsdækkende. Der vil være en anden Disney-kollektion pandora armbånd læder udgivet (sandsynligvis i tide for de feriekunder) senere i år, der vil blive solgt i de Pandora-butikker, så hold dig opdateret. Hvis du ønsker at være en af ​​de første til at blive underrettet om tilgængeligheden af ​​disse 11 charms, kan du tilmelde dig vores email liste. Andet de bliver tilgængelige, vil vores venner på Mouse To Your House give dig besked, og du vil kunne købe dem lige da! Prioritet vil blive givet til folk på listen. Du kan tilmelde dig e-mail listen HER.

pandora charms tilbud Jeg håber du er lige så begejstret som jeg er !! Jeg kan ikke vente med at se disse personligt! Hvilket er din yndlings nye Disney Park Exclusive Pandora Charm ?? Lad os vide i kommentarfeltet nedenfor!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Band of the Blackhand Forum Index -> PvP All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MAËVAH (ex-MOONCLAW) (v2.03) - http://www.wowcr.net , World of Warcraft styles
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated with Blizzard Entertainment.